Kurs

Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Hade ingen ork att sätta mej ner och skriva vad jag hade gjort under dagen när jag kom hem fårn träningen.
Igår var det '' onsdagsträning '' på kvällen och Leah fick träna sitt fria följ men med cirklar och lite roligare övningar då hon inte vill sitta när det är äckligt ute. ( Kan förstå henne )
Sen gick vi till ett annat ställe där vi fick träna lite mer. Jag hade både Viggo och Leah med mej så det blev gå i kontakt för båda samtidigt. Sen samt lite uppletande i snön. Sen vart det en inkallning och med båda hundarna. Viggo tycker det är äckligt att gå på marken han hoppar gärna omkring i snön istället.

Och sen så blev det en ny dag. Och nu sitter jag här och väntar på att min syster ska bli klar. Vi ska nämligen till dagiset fast först till årsta skogen och ta kort på mej och Leah :) Man ska passa på när min syster är ledig. Och jag och Leah är helt ensamma.

Jag och Leah ska också börja en kurs på Huddinge HU nu på söndag. eller det är bara två tillfällen. Men den kommer hållas i freestyle vilket Leah tycker är jätte kul. Känner att jag måste göra något annat nu när inte agilityn är på topp. Och lydnaden är det hela tiden så då passa freestylen för Leah. Iof har jag gått en kurs för Lilja med Goa. Men denna gång är det Agnes med Pelle och Emil som håller i den. Ska bli kul med lite annat.
Leah kan ju redan en del konster men känner att hon kan behöva gå en nybörjarkurs ivikefall.

Kram
Erica & Leah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0