Utställning igår

Ja, skriver lite snabbt nu innan jag ska dra mej till freestyle kursen som jag och Leah ska gå.

Utställning igår. Gick väl bra. Ztina vann i vuxen klassen och fick gå in i grupp finalen men längre vart det inte.
Jag är nöjd med båda hundarna. Leah är dubbelt så skönare eftersom hon går lös överallt och gör inge besvär. Medans Ztina gör åt andra håller. Hon gör det man inte vill. Hon vaktar ju Leah även fast Leah inte verkar veta det. Men men.
Tack Carro för att du hängde med så slappa jag sitta där själv. Och tack för att du ställde Leah.
Simone hoppas du blev glad över presenterna? (a)

Nu har jag fixa inför kursen. Godis är laddat. Medlemskortet och pengar. Samt klicker, en filt och självklart leksak :)

Hör av mej ikväll om vad vi lärde oss under kursen (:

Utan träning ingen framgång
Erica & Leah

RSS 2.0