Hatar snö

Gud vad jag hatar snö. Allt fastnar i  Leahs päls och det blir bara massa snöbollar. Och Leah tycker dom är jätte jobbiga. Även fast Leah har täcke på sej skulle jag vill ha skor eller något som går ner för fötterna. Hoppas det är över snart. Det har snöat hela dagen idag.

Vad har hänt idag då.
Jo vi bar oss iväg till stan med Julle. Vi sprang runt där som idioter och hittade inte det vi ville ha ivkefall. Det var inte mycket folk ute, skönt var väl det. Vi var i stan i ungefär tre timmar. Sen åkte vi hem och gick ut och kastade boll. Sen är det inte speciellt mycket som har hänt.

JAG HATAR SNÖ ( Vi avslutar detta blogginlägg med den meningen :D )

Kommentarer
Postat av: simone & Nellie

Jag hatar också snö !! :P

Men inte Nellie hon tkr de är skitkul :)

2009-02-22 @ 23:18:49
URL: http://everlastinglove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0