Första inlägget

Godmorgon dagen befolkning.
Tack Simone för att du fixade bloggen åt mej. Nu ska jag börja blogga ordentligt ( Vet inte jur länge det kommer hålla ;P )
Pss. Vad vill du ha i födelsedagspresent ? (a)

Ja, nu ska jag berätta vad den här bloggen kommer handla om. Först occ främst kommer den handla om min idiothund Leah som är en Schapendoes som börjar närma sej två år. Leah lever ett helt vanligt hundliv.. Eller det kanske inte är så vanligt. Leah är en hund som följer mej i fothälarna. Hon hänger med på allt.

Ja nu till dagen. Dagens planering :

08.00- ca 09.00 : Var Leah och jag ute på promenad.
09.00 - 10.00 : Ska Leah sova. ( Fast det går inte bra. )
10.00 - 10.30 : Åker vi bil till Tullinge
10.30 - 12.00 : Rally-lydnads träning.
12.00 - 14.00 : Vinterpromenad med massa träning för Leahs del. Fika efteråt (A)
14.00 - 16.00 : Lydnads träning ( Leah och jag ser mest fram emot den träningen )
16.00 - 16.45 : Påväg hem ( åker bil igen )
16.45 - 17.30 : Promenad med Leah igen :)
17.30 - 18.00 : Sova :)
18.00 - 18.15 : Mat tajm ;)
18.15 - 21.30 : Blir det lugnt. Melodifestival tittande för mattes del. Sen ber det iväg ut med massa bus i snön.
Sen är dagen slut tror jag :P

Ja, överdriven planering men hade inget annat att göra så nu blev det så ;)
För övrigt har jag och Leah sportlov. ;D Så nu blir det en massa träning och bus.

Hunden är människans bästa vän, Leah är min
Erica & Leah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0